Ugrás a tartalomhoz Lépj a menübe
 


Derékformálás

2010.01.21
Minden lány karcsú derékról álmodik, ám sokan semmit se tesznek érte. Pedig napi tízperces tornával és helyes táplálkozással könnyen elérhető a darázsderék. Íme néhány tornagyakorlat: 1.) Mindkét kezedbe vegyél egy súlyzót, vagy egy teli ásványvizes üveget, és állj kisterpeszbe! 2.) Végezz törzsdöntéseket az egyik oldalra. Arra ügyelj, hogy a vállad és a csípőd végig egyvonalban legyen! Ismétlés szám: 2x25 mindkét oldalra Tipp: Ha van otthon gumiszalagod, akkor azt is használhatod ehhez a gyakorlathoz. Terpeszben állj rá a szalagra, fogd meg a két végét,és már hajolgathatsz is! 1.) Állj egyenesen,a lábaid zárd össze!A nyakadba tegyél egy súlyzót, vagy egy seprűnyelet! 2.) Lassan hajolj előre, egészen addig míg a hátad párhuzamos lesz a talajjal. 3.) Próbáld derekad hátsó részével visszahúzni magad függőleges helyzetig, úgy hogy közben a hátad végig egyenes marad. Fontos, hogy a lábad ne hajlítsd be! Ismétlésszám: 10 1.) Hasalj le a földre, kezeidet tedd a tarkódra! 2.) Végezz törzsemeléseket, emelkedj olyan magasra, amilyenre csak tudsz! Ismétlésszám: 3x10
 

Hozzászólások

Hozzászólás megtekintése

Hozzászólások megtekintése

Nincs új bejegyzés.
 

 

Profilkép



Utolsó kép


Facebook



Archívum

Naptár
<< Augusztus / 2017 >>